شرکت مهندسی معماری اریانی ارت
شما اینجا هستید: خانه » خدمات ما » طراحی داخلی | نمونه کار طراحی دکوراسیون داخلی 1402
5/5 - (113 امتیاز)
طراحی داخلی

طراحی داخلی

طراحی داخلی، بازسازی و اجرا کلیه فضاهای اقامتی شما (مسکونی، تجاری، اداری) با ارائه طرح های پیشنهادی با ارائه دیتیل های اجرایی (فاز 2) توسط گروه مجرب و حرفه ای آریانی آرت

امروزه با توجه به تلفیق هنر در طراحی دکوراسیون داخلی  از ایده و سبک های متنوعی برای زیبا سازی فضاهای اقامتی (مسکونی، اداری و حتی محیط هایی همچون رستوران، کافه و…) استفاده می شود. برای اثر بخشیدن و هویت دادن به یک فضا، باید از همان مراحل اولیه مسائلی را در طراحی داخلی در نظر گرفت. کاربری آن فضا و ضوابط در اصول طراحی، کمک شایانی به زیبایی بصری، بهینه سازی فضا و ایجاد محیطی مملو از آراستگی و راحتی را به ارمغان می آورد.

گروه مهندسین ساختمانی آریانی آرت آماده ارائه خدمات مشاوره و طراحی و اجرا در سبک های مختلف دکوراسیون داخلی، در کلیه مناطق را با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

فهرست مطالب

سیر مراحل طراحی داخلی

مشاوره و بازدید

25%

جلسه و قرارداد

50%

ایده و طراحی

75%

تحویل طرح

100%

طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی امری بسیار مهم است زیرا که فضایی دل انگیز برای استراحت می تواند کمک شایانی به حفظ تعادل روحی و فکری ما کند.  هدف اصلی طراحی داخلی بهینه سازی فضا در کنار زیبایی است که با رعایت کردن اصول، بایدها و نبایدها فضایی مملو از آراستگی و راحتی را به ارمغان می آورد.  سبک های بسیار زیادی در طراحی داخلی وجود دارد که هر کدام نظر افراد متفاوت را جلب می کند. از کارهای ساده و مینیمال تا کارهای منحنی و دکوراسیون های دکوراتیو که هر کدام طبق اجزای موجود و میزان تغییرات دلخواه باید طراحی شوند .

 

بخشی از نمونه کارهای طراحی داخلی در آریانی آرت

تعرفه طراحی داخلی

برای این که یک واحد با فضای داخلی زیبا و با بودجه مناسب داشته باشید، باید از همان ابتدا یک طراحی درست و حساب شده انجام شود. تعرفه طراحی داخلی بسته به متریال و تعداد طبقات متفاوت است. با بررسی دقیق و کارشناسی می توان از افزایش قیمت اجرا جلوگیری کرد.

انواع قرارداد طراحی داخلی + قیمت 1402

در طراحی داخلی، به صورت کلی در دو حالت که به توضیح و شرح قیمتی، که مندرج در جدول پایین است، می توان بر حسب خواسته کارفرما اقدام به عقد قرارداد کرد.

مدیریت پیمان (درصدی)

% 10 تا 20 درصد

در مدیریت پیمان برآورد هزینه ها بر اساس درصدی توافقی است، که بین کارفرما و مجری از جمع کل هزینه های اجرای یک پروژه محاسبه و پرداخت می شود.

بر اساس مساحت (مترمربع)

از 60.000 تومان

بر اساس متراژ و مساحت کل فضای مورد نظر اعم از فضاهای (مسکونی، اداری، تجاری) قیمتی به ازای هر متر مربع محاسبه و طراحی بعد از عقد قرارداد صورت می پذیرد.

طراحی داخلی اریانی ارت

جمع بندی

در ابتدای کار طی جلساتی که بین کارفرما و شرکت طراحی صورت می پذیرد اطلاعاتی کلی از پلان معماری و سبک طراحی، که مد نظر کارفرماست و مهم تر از همه بودجه و هزینه های اجرایی به طرح موضوع و با اجماع نظری مشخص و معین میرسد. در مرحله بعد طی نظر کارفرما در رابطه با نوع قرار و قیمت و زمان بندی دقیق آن طی جلسه ای مشاوره و عقد قرارداد صورت می پذیرد. در نهایت طرح تهیه و در اختیار کارفرما قرار میگیرد.  اگر مسائلی مد نظر کارفرما باشد، اعمال و اصلاح میگردد.در نهایت پیشنهاد ما به شما گرفتن مشاوره ای تخصصی از تیم طراحی آریانی آرت برای انتخاب سبک طراحی طبق کاربری و هزینه های مد نظر شما است

احتراما به استحضار می رساند؛ شرکت مهندسی معماری آریانی آرت با استفاده از توانمندی‌های یک کادر مجرب، حرفه‌ای و پیشرو در حوزه ساخت و ساز، خدمات گسترده‌ای را در زمینه‌های مشاوره، طراحی، نظارت، اجرا و تامین مصالح برای انواع پروژه‌ها ارائه می‌دهد. این شرکت با رویکردی کارآمد، مناسب‌ترین قیمت‌ها و بالاترین سطح کیفیت را در امتداد تمام مراحل پروژه ارائه می‌کند و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در کمترین زمان، خدمات خود را با بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهد.


مشاوره ساخت و ساز

اخذ جواز (در کلیه مناطق تهران) طراحی نقشه های معماری، سازه،تاسیسات (فاز1و2)

امور آزمایشگاهی، آزمایش خاک، تست جوش، تست بتن، تست میلگرد

طراحی و اجرای تخصصی دکوراسیون داخلی (مسکونی، تجاری، اداری)

طراحی و اجرای تخصصی نما (به انضمام تاییدیه از کمیته نما منطقه)

پیگیری امور اداری (شهرداری، ثبت و…)

بانک مصالح ساختمانی

مجموعه آریانی آرت با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حوزه ساخت و ساز، مشغول به خدمت رسانی به چند صد مشتری در منطقه های مختلف تهران است و از طریق تماس با ما می توانید با نمونه کارهای ما از نزدیک آشنا شوید.

ما با کادری مجرب و پیگیری های مستمر، در امور اداری (شهرداری، ثبت و…) پروژه شما را در سریع ترین حالت برای ارائه خدمات پیش می بریم.

ما برای شفافیت های بیشتر و برآوردهای دقیق تر در پروژه های شما، علی رغم، مشاوره رایگان که توسط تیم پشتیبانی آریانی آرت دریافت می کنید، با ارائه چند طرح که به صورت پیشنهاد ویژه در قسمت طرح پیشنهادی رایگان در سایت قرار گرفته است، می توانید بهره ببرید.

ما از ابتدا تا انتهای کار، از جواز تا پایانکار، با پوشش کلیه مناطق تهران از طریق دفتر شماره 1 و دفتر شماره 2، در کنار شما هستیم.

  1. صرفه جویی در وقت و هزینه های اضافی، که به سود کارفرما تمام می شود.
  2. رضایت و ضمانت حسن انجام کار از ابتدا تا انتها
  3. استفاده از کادری مجرب و ایده پرداز و حرفه ای
  4. استفاده از دانشی نوین از طراحی و مصالح بروز دنیا

طراحی یک شغل نیست، طراحی یک علم هنری در راستای خلق ایده های متنوع از سلیقه ها، نیازها و موقعیت های مختلف است.

فروش + قیمت به روز مصالح و متریال های ساختمانی

بخشی از مصالح و متریال های دکوراسیون داخلی

شیشه-هوشمند-اریانی-ارت-قیمت

شیشه های هوشمند

لمینت

تایل-بتنی-اجرایی دیوارپوش

دیوار پوش

شرکت-دفتر-مهندسی-معماری-آریانی-آرت-اریانی-ارت

 شرکت مهندسی معماری آریانی آرت با یک کادر مجرب و حرفه‌ای در زمینه ساخت و ساز، خدمات گسترده‌ای از مشاوره، طراحی، نظارت، اجرا و تامین مصالح برای انواع پروژه‌ها ارائه می‌دهد. این شرکت با رویکردی کارآمد، مناسب‌ترین قیمت‌ها و بالاترین سطح کیفیت را درامتداد تمام مراحل پروژه به مشتریان خود ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *