شرکت مهندسی معماری اریانی ارت
شما اینجا هستید: خانه » خدمات ما » طراحی نقشه های برق و مکانیک | برگه سبز برق و مکانیک
4.8/5 - (54 امتیاز)

طراحی نقشه های برق و مکانیک | برگه سبز برق و مکانیک

طراحی نقشه های تاسیساتی برق و مکانیک  از لحاظ تطابق با نقشه های معماری و سازه مسئله مهمی در مرحله جواز ساخت است که در فاز 2 طراحی و به مراجع زیر صلاح (شهرداری، نظام مهندسی) ارسال و از جانب آنها مورد بازبینی و تایید قرار خواهد گرفت. 

اخذ برگه سبز برق و مکانیک

برگه سبز تاسیسات برق و مکانیک، یکی از مدارک اساسی برای درخواست جواز ساخت در مرحله پیش نویس پروانه مورد نیاز است. این مدرک توسط مهندسین برق و مکانیک تهیه می‌شود و نمایانگر تعهد به رعایت مقررات ملی ساختمان در طراحی نقشه‌های تاسیساتی برق و مکانیک است. برگه سبز تاسیسات برق و مکانیک به عنوان مدرک اصلی در پروسه اخذ جواز ساخت ثبت می‌شود و در ادامه این فرآیند، به عنوان یک مدرک حیاتی و اساسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدرک نشان دهنده تایید صلاحیت مهندسان در زمینه طراحی و اجرای نقشه‌های تاسیسات برق و مکانیک برای پروژه‌های ساختمانی می‌باشد.

مراحل دریافت برگه سبز برق

1- تهیه برگه سبز برق
2- گواهی و امضا برگه سبز برق توسط مالک یا وکیل
3- استعلام برگه سبز از دفتر خدمات الکترونیک شهر
4- طراحی نقشه های برق فاز 2 ساختمان توسط مهندس برق
5- آپلود نقشه های برق

مراحل دریافت برگه سبز مکانیک

1- تهیه برگه سبز مکانیک
2- گواهی و امضا برگه سبز مکانیک توسط مالک یا وکیل
3- استعلام برگه سبز از دفتر خدمات الکترونیک شهر
4- طراحی نقشه های فاز 2 مکانیک توسط مهندس مکانیک
5- آپلود نقشه های مکانیک

قیمت برگه سبز و طراحی نقشه های برق و مکانیک

در صورت تمایل به درخواست برگه سبز و طراحی نقشه های برق و مکانیک، مطمئناً می‌خواهید اطلاعات دقیقی در مورد هزینه برگه سبز برق و مکانیک و طراحی نقشه های برق و مکانیک به دست آورید. باید توجه داشته باشید که این هزینه ها متغیر است و به عوامل متعددی مانند: مساحت کل زیربنا، تعداد طبقات ملک، کاربری پروژه و سایر پارامترها بستگی دارد. نحوه محاسبه دقیق این هزینه نیز طبق تعرفه نظام مهندسی، در 4 گروه ساختمانی (الف، ب، ج، د) به تفکیک تعداد طبقات ساختمانی بر اساس یک متر مربع در هر بخش از جداول ابلاغ شده از سازمان نظام مهندسی درج گردیده است.
برای دریافت اطلاعات و قیمت به روز شما می توانید از طریق محاسبه آنلاین هزینه جواز ساخت در سایت ما، هزینه ها را برحسب نیاز پروژه خود برآورد و خرید کنید.

هزینه جواز ساخت

محاسبه و پرداخت آنلاین هزینه جواز ساخت "طراحی" و "برگه سبز" (معماری، سازه، برق، مکانیک) و برآورد دقیق هزینه نظارت

فهرست مطالب

خدمتی نوین از شرکت مهندسی معماری آریانی آرت

پیشنهاد ویژه

خدمتی نوین از آریانی آرت

قبل از گرفتن دستور نقشه (عقد قراردادهای مشارکت و هزینه های جانبی) از تعداد طبقات و تراکم ساخت ملک مورد نظرتان مطلع شوید. برای اطلاعات بیشتری می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و مشاوره ای تخصصی در زمینه اخذ جواز و ساخت بگیرید.

گروه مهندسین ساختمانی آریانی آرت آماده ارائه خدمات مشاوره و اخذ جواز ساخت در کلیه مناطق را با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

پیشنهاد ویژه

راهنمایی و اطلاعاتی جامع از دستور نقشه، که چیست و نحوه اخذ دستور نقشه + آپلود و ارائه طرح های پیشهنادی ما برای برآوردهای اولیه

برای پرسش و دریافت پاسخ از طرف متخصصان ما می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما سوالات خود را طرح و یا با مشاورین ما تماس حاصل بفرمایید

شرکت-دفتر-مهندسی-معماری-آریانی-آرت-اریانی-ارت

 شرکت مهندسی معماری آریانی آرت با یک کادر مجرب و حرفه‌ای در زمینه ساخت و ساز، خدمات گسترده‌ای از مشاوره، طراحی، نظارت، اجرا و تامین مصالح برای انواع پروژه‌ها ارائه می‌دهد. این شرکت با رویکردی کارآمد، مناسب‌ترین قیمت‌ها و بالاترین سطح کیفیت را درامتداد تمام مراحل پروژه به مشتریان خود ارائه می‌کند.