شرکت مهندسی معماری اریانی ارت
شما اینجا هستید: خانه » خدمات ما » طراحی نقشه های معماری | برگه سبز معماری
4.9/5 - (39 امتیاز)

طراحی نقشه های معماری | برگه سبز معماری

طراحی نقشه های معماری از حائز اهمیت ترین مرحله جواز ساخت است که در دو فاز 1و 2 طراحی و به مراجع زیر صلاح (شهرداری، نظام مهندسی، آتش نشانی) ارسال و از جانب آنها مورد بازبینی و تایید قرار خواهد گرفت. از مسائل مهم در طراحی نقشه های معماری رعایت کلیه ضوابط و مقررات شهرداری، نظام مهندسی و آتش نشانی است

اخذ برگه سبز معماری

برگه سبز معماری، اولین مدرک لازم برای درخواست جواز ساخت ساختمان است. این مدرک توسط مهندسین معماری تهیه می‌شود و نمایانگر تعهد به رعایت مقررات ملی ساختمان در طراحی نقشه‌های معماری است. برگه سبز معماری به عنوان اساس اصلی در فرآیند اخذ جواز ساخت به نام “انتخاب مهندس معمار” ثبت می‌شود و در ادامه این فرآیند به عنوان یک مدرک شناخته‌شده و مؤثر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برگه سبز نشان دهنده تایید صلاحیت مهندس معمار در راستای راهنمایی و تضمین اجرای استانداردهای لازم در فرآیند طراحی و اجرای پروژه‌های ساختمانی می‌باشد.

مراحل دریافت برگه سبز معماری

1- تهیه برگه سبز معماری
2- طراحی فاز 1 نقشه های معماری توسط مهندس معمار
3- گواهی و امضا برگه سبز توسط مالک یا وکیل قانونی
4- استعلام برگه سبز از سامانه تهران من
5- آپلود نقشه های معماری

قیمت برگه سبز و تعرفه طراحی نقشه های معماری

در صورت تمایل به درخواست برگه سبز و طراحی نقشه های معماری، مطمئناً می‌خواهید اطلاعات دقیقی در مورد هزینه برگه سبز معماری و طراحی نقشه های معماری به دست آورید. باید توجه داشته باشید که این هزینه ها متغیر است و به عوامل متعددی مانند: مساحت کل زیربنا، تعداد طبقات ملک، کاربری پروژه و سایر پارامترها بستگی دارد. نحوه محاسبه دقیق این هزینه نیز طبق تعرفه نظام مهندسی، در 4 گروه ساختمانی (الف، ب، ج، د) به تفکیک تعداد طبقات ساختمانی بر اساس یک متر مربع در هر بخش از جداول ابلاغ شده از سازمان نظام مهندسی درج گردیده است.
برای دریافت اطلاعات و قیمت به روز شما می توانید از طریق محاسبه آنلاین هزینه جواز ساخت در سایت ما، هزینه ها را برحسب نیاز پروژه خود برآورد و خرید کنید.

هزینه جواز ساخت

محاسبه و پرداخت آنلاین هزینه جواز ساخت "طراحی" و "برگه سبز" (معماری، سازه، برق، مکانیک) و برآورد دقیق هزینه نظارت

فهرست مطالب

خدمتی نوین از شرکت مهندسی معماری آریانی آرت

پیشنهاد ویژه

خدمتی نوین از آریانی آرت

قبل از گرفتن دستور نقشه (عقد قراردادهای مشارکت و هزینه های جانبی) از تعداد طبقات و تراکم ساخت ملک مورد نظرتان مطلع شوید. برای اطلاعات بیشتری می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و مشاوره ای تخصصی در زمینه اخذ جواز و ساخت بگیرید.

گروه مهندسین ساختمانی آریانی آرت آماده ارائه خدمات مشاوره و اخذ جواز ساخت در کلیه مناطق را با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

پیشنهاد ویژه

راهنمایی و اطلاعاتی جامع از دستور نقشه، که چیست و نحوه اخذ دستور نقشه + آپلود و ارائه طرح های پیشهنادی ما برای برآوردهای اولیه

برای پرسش و دریافت پاسخ از طرف متخصصان ما می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما سوالات خود را طرح و یا با مشاورین ما تماس حاصل بفرمایید

شرکت-دفتر-مهندسی-معماری-آریانی-آرت-اریانی-ارت

 شرکت مهندسی معماری آریانی آرت با یک کادر مجرب و حرفه‌ای در زمینه ساخت و ساز، خدمات گسترده‌ای از مشاوره، طراحی، نظارت، اجرا و تامین مصالح برای انواع پروژه‌ها ارائه می‌دهد. این شرکت با رویکردی کارآمد، مناسب‌ترین قیمت‌ها و بالاترین سطح کیفیت را درامتداد تمام مراحل پروژه به مشتریان خود ارائه می‌کند.