شرکت مهندسی معماری اریانی ارت
شما اینجا هستید: خانه » خدمات ما » مشاوره ساخت و ساز
4.8/5 - (68 امتیاز)
مشاوره ساخت و ساز

مشاوره ساخت و ساز

ما در تیم مشاوره مهندسی معماری آریانی آرت با افتخار در کنار شما خواهیم بود تا بهترین تجربه‌ در جواز و ساخت را برای شما فراهم کنیم. ما به عنوان یک تیم مشاوره ساخت و ساز، با دانشی کامل از ماهیت پروژه‌ ها، از اهداف و نیازهای خاص شما آشنا هستیم و برای کمک به شما در تمام مراحل پروژه (از آغاز تا اتمام) آماده‌ایم. با اطمینان و اراده کامل، ما به شما این تضمین را می‌دهیم که در مشاوره با ما، با اطلاعات کافی در مسیر راهی روشن و هموار به سمت پروژه ایده آل خود حرکت می کنید.

فهرست مطالب

مشاوره ساخت و ساز: از تحلیل تا تحویل پروژه در کنار ما

مشاوره اولیه قبل از شروع هر پروژه ساختمانی، بخصوص در دسترسی به ضوابط و قوانین، بسیار حیاتی است. در این مرحله، تعامل مستقیم با مهندسین و کارشناسان مرتبط، که دانش و تسلط کامل به امور ساخت و ساز و مقررات مرتبط را دارند، یک گام اساسی است.

اگر شما به دنبال راهکارهایی هوشمندانه برای ساخت و ساز پروژه‌های خود هستید، در تیم مشاوران ما، از تحلیل نیازها در فاز صفر، قبل از اخذ دستور نقشه و جواز تا ساخت و تحویل نهایی پروژه، ما همراه شما خواهیم بود، تا بهترین تجربه ساخت را برای شما فراهم کنیم. گام های خدمات ما در مشاوره ساخت و ساز شامل:

گام اول: توضیحات مفصل پروژه

در مرحله اول شما باید اطلاعات جامع و کاملی از پروژه خود ارائه دهید. هر چیزی که ممکن است در تصمیمات مرتبط با پروژه تأثیر بگذارد. برای ارائه توضیحات دقیق و مفصل، لطفاً اطلاعات زیر را فراهم کنید.

کاربری و نوع پروژه: مثلاً ساخت با کاربری مسکونی، اداری، تجاری؟ یا بازسازی، بهبودی است

آدرس و کد شناسایی پروژه: کد ملک و بلوک یا شماره پرونده شهرساری دقیق پروژه

اندازه پروژه: ابعاد، مساحت طبق سند و ویژگی‌های فیزیکی دیگر

اهداف پروژه: مقصد اصلی پروژه و اهداف کلانی که می‌خواهید برآورده کنید

نیازها و تجهیزات: هر نیاز و تجهیزات خاصی که مورد نیاز پروژه است

زمانبندی پروژه: برنامه زمانی برای شروع و تمام پروژه

1- بررسی قوانین و ضوابط شهرداری

بخش اول از مشاوره جواز و ساخت ما به بررسی قوانین و ضوابط شهرداری و نظام مهندسی محلی و منطقه ای (مراجع زیر صلاح) مرتبط با پروژه شما اختصاص می یابد. که چگونه پروژه شما با این مقررات و ضوابط سازگار باشد.

2- پتانسیل مشکلات و راه‌ حل‌ها

بخشی دوم از مشاوره با ما شامل این است که چه پتانسیل مشکلاتی هست که در طول پروژه ممکن است پیش بیاید و چگونه می‌توان آن‌ها را در مراجع زیر صلاح حل و فصل کرد. این به شما اطمینان خواهد داد که با چالش‌های پیش‌روی خود آشنا شوید تا نقشه راهی و برنامه ای در هر مرحله کاری در جواز و اجرا داشته باشید.

3- تخمین زمانی و مالی

در این مشاوره به شما تخمین زمانی و هزینه‌ای از پروژه ارائه می دهیم. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا از لحاظ مسائل مالی و برنامه های زمانی خود مطلع شوید.

4- نقش و اهمیت هر مرحله

در مشاوره، ما به شما توضیح می دهیم که هر مرحله از پروژه چه نقش و اهمیتی در فرآیند اخذ جواز و ساخت دارد. این توضیحات به شما کمک خواهد کرد تا از جزئیات فنی و مدیریتی آگاهی کافی داشته باشید.

فرم تشکیل پرونده

فرم تشکیل پرونده در دفاتر خدمات الکترونیک شهر

برای اخذ کلیه پروانه های ساختمانی، اعم از جواز، عدم خلاف و پایانکار، باید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر، در سطح 22 منطقه تهران مراجعه و با تکمیل فرم درخواست، اقدام به تشکیل پرونده کرد.

پیشهاد ویژه ما

با این مشاوره گام به گام تخصصی، می‌توانید با اطمینان و با اطلاعات کافی به سمت پروژه ایده‌آل خود حرکت کنید.با این کار، احتمال مواجهه با مشکلات و تاخیرها کاهش می‌یابد و پروژه به بهترین شکل ممکن پیش می‌رود.

تعهد ما به ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی در تمام طول پروژه، ما را از دیگران متمایز می‌کند. با تضمین و اراده کامل، ما به شما این امکان را می‌دهیم که از سایت ما در اشتراک اقتصادی و یا اشتراک ویژه در دو بازار هدف مختلف، با کیفیت بالا و با اطمینان خرید کنید

پشتیبان و مشاور شما در جواز و ساخت

ما در تیم مشاوره مهندسی معماری آریانی آرت با افتخار در کنار شما خواهیم بود تا بهترین تجربه‌ در ساخت و ساز را برای شما فراهم کنیم

اشتراک اقتصادی

دریافت مشاوره تخصصی و طرح های پیشنهادی ما برای برآورد دقیق هزینه ها و بررسی جوانب مختلف پروژه، در مرحله اول بعد از اخذ "دستور نقشه"
3500000تومان
2.100.000 تومان
  • ارائه یک طرح پیشنهادی
  • برآورد زیر بنا کل
  • برآورد زیر بنا مفید
  • برآورد مساحت واحد ها
  • برآورد تعداد تامین پارکینگ
  • برآورد فیش نظارت نظام مهندسی
  • کد تخفیف 10 درصدی در اخذ جواز
40% تخفیف

اشتراک ویژه

قبل از گرفتن "دستور نقشه" (خرید و فروش ملک، عقد قراردادهای مشارکت و هزینه های جانبی) از این اطلاعات مهم که به "پلاک" تعلق خواهد گرفت، بهره مند شوید
6500000تومان
3.900.000 تومان
  • تعداد طبقات پلاک
  • تعداد تامین پارکینگ
  • تراکم ساخت پلاک
  • حد اصلاحی گذر
  • قرارگیری بافت
  • پهنه طرح تفضیلی پلاک
  • برآورد زیر بنامفید و غیرمفید
40% تخفیف

سخن آخر

در نهایت، همکاری مستمر و فعال با تیم مشاوره آریانی آرت، پایه‌ریزی برای موفقیت پروژه شما خواهد بود. برای هر ابهام یا سوالی که در طول پروژه پیش آید، می توانید با مشاوران و تیم فنی ما مشورت کرده و تصمیمات متناسب با شرایط را اعمال کنید

گروه مهندسین ساختمانی آریانی آرت آماده ارائه خدمات مشاوره و اخذ جواز و ساخت را با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

برای پرسش و دریافت پاسخ از طرف متخصصان ما می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما سوالات خود را طرح و یا با مشاورین ما تماس حاصل بفرمایید

شرکت-دفتر-مهندسی-معماری-آریانی-آرت-اریانی-ارت

 شرکت مهندسی معماری آریانی آرت با یک کادر مجرب و حرفه‌ای در زمینه ساخت و ساز، خدمات گسترده‌ای از مشاوره، طراحی، نظارت، اجرا و تامین مصالح برای انواع پروژه‌ها ارائه می‌دهد. این شرکت با رویکردی کارآمد، مناسب‌ترین قیمت‌ها و بالاترین سطح کیفیت را درامتداد تمام مراحل پروژه به مشتریان خود ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *